Prekių nėra
1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
1.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
1.2. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę
sumokėtus pinigus.
2. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas). Transportavimo kaštai nėra grąžinami (jei tokie buvo).
3. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
4. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 1, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
5. Prekės grąžinimo teisė negalioja, jeigu produkto pakuotė atidaryta arba pažeista. Pageidautina, kad su prekėmis elgtumėtės atsargiai.
Susisiekite su mumis, jeigu ketinate grąžinti prekes.